قوانین و مقررات

بسم الله الرحمن الرحیم

استفاده شما از این وب سايت به معنی توافق کامل شما با قوانین و مقررات سایت پشتیبانی وردپرس (که در زیر شرح داده شده) می باشد.

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سایت پشتیبانی وردپرس منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. قوانین سایت پشتیبانی وردپرس در هر زمانی ممکن است تغییر کند پس در هر بار استفاده از سایت این قوانین را مطالعه نمایید.

۱. مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سایت پشتیبانی وردپرس اقدام کند.

۲. قیمت خدمات شامل مالیات بر ارزش افزوده نمی باشد و در صورت دریافت نماد اعتماد الکترونیکی میزان ۹% بابت ارزش افزوده اضافه خواهد گردید.

۳. كاربران باید هنگام عضویت و خرید، اطلاعات خود را به طور صحيح ، تکمیل نمايند. بديهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، خرید كاربر دارای ضمانت پشتیبانی نخواهد بود. همچنین آدرس  ایمیل  و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها  آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌ها از طریق آنها صورت می‌گیرد.

۴. کاربر موافقت می نماید که هنگام استفاده از سایت پشتیبانی وردپرس اطلاعات صحیح در اختیار سایت قرار دهد و پشتیبانی وردپرس برای برقراری هرگونه ارتباط با کاربر از این اطلاعات ارائه شده استفاده نماید. چنانچه کاربر اطلاعاتی که ارائه می دهد نادرست، مبهم یا ناقص باشد و یا پشتیبانی وردپرس شبهه مستدلی در مورد نادرست بودن، مبهم بودن، ناقص بودن و یا دقیق نبودن اطلاعت شما داشته باشد، به صلاحدید خود مجاز خواهد بود خدمات کاربر را قطع و حساب وی را مسدود نماید.

۵. هویت جعلی، آسیب به سایت و انجام فعالیت های غیر قانونی در سایت ممنوع است و پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

۶. کاربر متعهد می گردد که محرمانه بودن کلمه عبور و اطلاعات حساب خود را حفظ نماید. کاربر می بایست به دلایل امنیتی اطلاعات دسترسی به حساب خود را در جای امن نگهداری نموده و در مورد عدم دسترسی دیگران به اطلاعات حساب، نام کاربری و کلمه عبور خود احتیاط نماید. بدیهی است مسئولیت تمامی عملیاتی که از طریق حساب کاربر انجام می گیرد، چه بوسیله خود کاربر و چه بوسیله جانشین و نماینده وی و یا افراد متفرقه و یا به هر طریق دیگر، به عهده کاربر می باشد.

۷. تراکنش بانکی طبق قوانین بانکداری کشور و تحت امنیت بانک انجام می شود و سایت پشتیبانی وردپرس هیچ مسئولیتی برای تراکنشهای ناقص ندارد و کاربر می بایست با بانک خود تماس بگیرد.

8. کلیه خدمات بعد از ثبت تیکت مورد بررسی قرار گرفته و در لیست کاری ما قرار خواهد گرفت و تماس تلفنی یا پیام های ارسالی در واتساپ ملاک انجام درخواست شما نمی باشد.

9. کلیه مکاتبات تیم ما از طریق سیستم تیکت بوده و برای مواردی که نیاز به هماهنگ دارد از طریق شماره همراه 09029991468 انجام خواهند شد. در صورتیکه مواردی بصورت تلفنی با کارشناس هماهنگ شوند اما در تیکت موارد درج نشوند، هرگز امکان استعلام حسن انجام کار وجود نداشته و در صورت ایجاد مشکل تیم پشتیبانی وردپرس هیچ خسارتی را عهده دار نخواهد بود.

10. هر سرویس خریداری شده مخصوص یک وب سایت است. در صورتی که چند دامنه داشته باشید نیاز به تهیه سرویس های مجزا برای هر دامنه خواهید داشت.

11. در پانوشت (فوتر) کلیه سایت های پشتیبانی شده متن و لینک مربوط به وب سایت پشتیبانی وردپرس درج خواهد شد. در صورتی که تمایلی به این کار ندارید با ثبت درخواست در زمانی که پلن پشتیبانی شما فعال باشد این جمله از پانوشت سایت حذف خواهد شد.

12. بروزرسانی قالب زمانی انجام می‌شود که قالب فرزند فعال بوده و تغییرات در قالب فرزند انجام شده باشد. در غیر اینصورت بروزرسانی قالب در پلن پشتیبانی انجام نشده و برای بروزرسانی زمان و هزینه برای شما برآورد می گردد. در نهایت کلیه تغییرات به قالب فرزند منتقل شده و فعال می گردد و برای آینده فقط قالب بروزرسانی شده در سایت شما قرار خواهد گرفت.

13. توجه داشته باشید که کلیه خدمات پشتیبانی وردپرس بصورت آنلاین بوده و فاکتورها بصورت آنلاین ارسال می‌گردند، بابت همین موضوع، لطفاً درخواست قرارداد کتبی ننمایید.

14. احترام به مشتری و رسیدگی به موقع به درخواست ها جزء قوانین گروه ما بوده و تمام تلاش ما بصورت روزانه در همین زمینه خواهد بود و از شما کاربر گرامی تمنا داریم در تیکت ها و تماس های تلفنی جوانب احترام متقابل را رعایت کرده و با صبوری و هماهنگی با گروه به نتیجه دلخواه طرفین که رسیدگی به موقع به درخواست ها و همچنین بالاترین کیفیت است نائل آییم.

15. زمانیکه تیکتی ایجاد کرده اید و کارشناس در حال کار روی درخواست شماست، به هیچ وجه نباید تداخلی در سایت ایجاد نمایید برای شفافیت در این مسئله چند مثال می‌زنیم. برای مثال افزونه‌ای نصب و یا حذف نشود و یا نسخه پشتیبانی از وب سایت بازگردانی نشود و یا فرد دیگری همزمان روی همان مسئله از سایت که کارشناس ما در حال فعالیت است کار نکند و با این کار تداخل ایجاد نشود. در صورتیکه این مورد از سمت مشتری ایجاد شود با ذکر دلیل درخواست شما به حالت معلق درآمده و بسته خواهد شد.

16. شروع سرویس خدمات دقیقاً بعد از پرداخت شما و تایید و فعال شدن آن خواهد بود و در صورتیکه در این مدت درخواستی برای انجام ارسال ننمایید مهلت استفاده از خدمات را از دست خواهید داد و امکان جابجایی به ماه های بعدی وجود نخواهد داشت.

17. در صورتیکه بعد از انجام تغییرات توسط گروه پشتیبانی وردپرس، مدیر سایت یا طراح سایت تغییرات اعمال شده را حذف کند، اختلالات پیش آمده به عهده ایشان بوده و در صورت تکرار این مسئله از ادامه همکاری با ایشان ممانعت خواهد شد.

18. تا زمانیکه کارشناسان بخش پشتیبانی و توسعه روی سایت شما کار می‌کنند نیاز است که روی سایت تغییراتی از سمت کاربران ایجاد نشده و در صورت رویت این مسئله از ادامه همکاری با شما معذور خواهیم بود.

* یادآور می شویم در زمان خرید امکان ثبت نام برای کاربر وجود دارد، بدین جهت لازم است در صفحه پرداخت فیلد های نام کاربری و رمز عبور دلخواه خود را با دقت وارد کنید. چنانچه در مراجعه بعدی به سایت رمز عبور خود را فراموش کرده باشید لازم است به بخش فراموشی رمز عبور مراجعه نمایید.

** اين توافق نامه تحت قوانين جمهوری اسلامی ايران مقرر گردیده و به معنی توافق کامل کاربر با شرايط استفاده از سایت پشتیبانی وردپرس خواهد بود .